בחירת שירותי אינטרנט לעסק

//בחירת שירותי אינטרנט לעסק

בחירת שירותי אינטרנט לעסק

כבר שנים רבות שלעסקים, קטנים וגדולים כאחד, אין באמת זכות קיום בלי חיבור לאינטרנט. תשתית האינטרנט בעסק או במשרד הפכה להיות חלק הכרחי ובלתי נפרד מחיי העסק, ממש כמו חשמל, מים או טלפון. בימינו, כשבכל בית ילדים יכולים לגלוש בפס רחב, באינטרנט אלחוטי או דרך הטלפון הסלולרי, האינטרנט לעסק הוא חיוני מאי פעם, וכמו בפרסומת הישנה, חשוב שהוא יהיה "מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר".
כל ספק שירותי אינטרנט יודע להציע חיבור אינטרנט לעסק במחיר מיוחד, בתנאים מיוחדים ובחבילות מיוחדות. אבל מעבר למודעות האטרקטיביות ולהצעות המפתות של אנשי המכירות, חשוב לבדוק האם תשתית האינטרנט שמציעים לכם אכן מתאימה לעסק.

מהר יותר

 

חשוב להקפיד שהתשתיות שיספקו אינטרנט לעסק שלכם יהיו מבוססות על סיבים אופטיים או נחושת, ויאפשרו חיבור מהיר וקבוע לשדרת האינטרנט העולמי בישראל, אירופה וארצות הברית, ללא צווארי בקבוק ובאמצעות מעבר דרך מספר נתבים (ראוטרים) מועט ככל האפשר.

חזק יותר

 

אינטרנט לעסק חייב להיות גם מהיר יותר מאינטרנט ביתי, אפילו אם החיבור הביתי נראה לנו היום מהיר מתמיד. ודאו כי שירותי האינטרנט יסופקו תמיד ברוחב הפס שספק האינטרנט מתחייב אליו, ובאיכות קבועה. כיום קל מאוד לבדוק את איכות החיבור באמצעות מערכות ניטור, ולהתריע בפניכם אם אתם עומדים בפני ניצול מלא של רוחב הפס שתשתית האינטרנט שלכם מאפשרת. במקרים כאלה חשוב להבין איזה גורמים בעסק דורשים רוחב פס גדול יותר, ולבחון חיבור לשירותי אינטרנט מתקדמים יותר עבורם.

 

גבוה יותר

אחרי שבחרתם את רוחב הפס המתאים לכם ואת התשתיות הנחוצות לאינטרנט לעסק שלכם, חשוב גם לדאוג לגיבוי שירותי האינטרנט, על כל צרה שלא תבוא. ספק האינטרנט שלכם צריך לדאוג לקווי תמסורת חלופיים לחיבור האינטרנט שלכם, אך באפשרותכם גם לבחור בספק אינטרנט משני, שאליו תוכלו להעביר את החיבור במקרה של תקלה. כך תבטיחו כי שירותי האינטרנט לעסק יעבדו ברציפות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, וגם בזמן תקלה העובדים בעסק לא ימצאו את עצמם מושבתים מעבודה, ולא יצטרכו לחכות לטכנאי או למענה של שירותי התמיכה.

2015-07-25T17:50:20+00:00Uncategorized|